stand by me

2013011620:23
When the night has come, and the land is dark And the moon is the only light we will see No, I won't be afraid, oh, I won't be afraid Just as long as you stand, stand by me So darlin', darlin' stand by me Oh stand by me Oh stand, stand by me, stand by me If the sky that we look upon should tumble and fall Or the mountain should crumble to the sea I won't cry, I won't cry, no, I won't shed a tear Just as long as you stand, stand by me And darlin', darlin' stand by me Oh stand by me Whoa stand now, stand by me, stand by me *Solo* And darlin', darlin' stand by me Oh stand by me Oh stand now, stand by me, stand by me If the sky that we look upon should tumble and fall Or the mountain should crumble to the sea I won't cry, I won't cry, no, I won't shed a tear Just as long as you stand, stand by me And darlin', darlin' stand by me Oh stand by me Whoa stand now, stand by me, stand by me So darlin', darlin' stand by me Oh stand by me Oh stand now, stand by me, stand by me Whenever you're in trouble won't you stand by me Oh stand by me Whoa stand now, oh stand, stand by me... 當夜幕已經降臨,土地是黑暗的 月亮是唯一的光,我們將看到 哦,不,我不會害怕,我不會害怕 正如只要你站在我的 所以,親愛的,親愛的,我的立場 哦,站在我 哦,受不了,支持我,站在我 如果我們的眼光來看待的天空倒下下降 或山區崩潰海 我不會哭,我不會哭,不會的,我不會流下了眼淚 正如只要你站在我的 親愛的,親愛的,站在我 哦,站在我 哇站在現在,支持我,支持我 *個* 親愛的,親愛的,站在我 哦,站在我 哦,站在現在,支持我,支持我 如果我們的眼光來看待的天空倒下下降 或山區崩潰海 我不會哭,我不會哭,不會的,我不會流下了眼淚 正如只要你站在我的 親愛的,親愛的,站在我 哦,站在我 哇站在現在,支持我,支持我 所以,親愛的,親愛的,我的立場 哦,站在我 哦,站在現在,支持我,支持我 當你有麻煩的不是你站在我 哦,站在我 哇立現,哦,立場,站在我. -